10 důvodů, kvůli kterým vaše váha stále stoupá: Vyhněte se jim a buďte fit!

8. Října 2018
Zdroj doma.cz
Tisíckrát omílané téma hubnutí je tu opět. Tentokrát se ovšem podívejme na to, proč se nám nedaří kila shodit. Často totiž za naším neúspěchem nestojí žádné velké chyby, ale jen maličkosti, které si neuvědomujeme.

Pojďme dodržovat těchto 10 věcí a každá z nás se ke svému cíli dostane mnohem rychleji:

Každé sedmé dítě je obézní. Je nejvyšší čas zakročit!
instagram

  • Dejte zelenou zelenine!

Tak schválně, plní zelenina kolem 30 procent ve vašem jídelníčku? Pokud ne, pak sníte mnohem více kalorických potravin, než byste měli. Vhodné je sníst například před obědem misku salátu, který vás nasytí a vy nesníte tolik přílohy a dalších kalorických potravin.

  • Zobání

Vypadá to, že jste téměř nic nesnědli, ale opak je pravdou. Neustálé zobání má za následek následná přebytečná kila. Jezte tedy jen opravdové porce a ochutnávání a zobání se jednoduše vzdejte.

  • Nezavírejte oči před věkem

Platí, že čím jsme starší, tím toho potřebujeme sníst méně. To, co jsme ve 20 letech v klidu strávili, pro nás může být ve 30 již nereálné. Mějme tedy tuto informaci na paměti a jídla si nedopřávejme neustále více a více, ale naopak méně.

Bez sportu to nepůjde.
pinterest.com

  • Pozor na velikost porcí

I to nejzdravější jídlo může být extrémně kalorické, pokud ho prostě sníme hromadu. Dbejme na velikost porcí.

  • Švindlovat se nevyplácí

Stále častěji slýcháte, že lidé jedí zdravě v týdnu a o víkendu si dopřávají to nezdravé. Bohužel tím vše, co v týdnu získali, přijde nazmar. Hřešit se smí, ale jen občas a v malé míře.

  • Voda je základem úspěchu

Nejen dodržování pitného režimu je klíčem k hubnutí, ale i vynechání sladkých nápojů a limonád. Naučte se pít jednoduše jen vodu, kterou můžete oživit kvalitním čajem či čas od času pravou ovocnou šťávou.

Pitný režim se musí dodržovat neustále.
pinterest.com

  • Umělá sladidla jsou stále sladidla

Pokud si myslíte, že jste nad vším vyzráli tím, že jste cukr vyměnili za umělé sladidlo, mýlíte se. Chemické látky mají za následek ničení přirozených bakterií v těle, což vede k nadváze.

  • Alkohol s mírou

Nejenže je alkohol kalorický, navíc pod jeho vlivem jsme více uvolnění a ochotní jíst i to, co bychom za normálních okolností nesnědli. Dopřávejte si ho tedy jen výjimečně a vždy na plný žaludek.

  • Vymezte si čas na jídlo

Známe to všichni, sedíme u televize a bezmyšlenkovitě se přejídáme. Mějte vždy nad tím, co jíte a kolik toho jíte, přehled a naučte se jíst v klidu a pomalu.

  • Pohyb, pohyb a zase pohyb

Pokud si myslíte, že díky hodině v posilovně máte splněno, plete se. Mnohem vhodnější je dopřávat si pohyb v průběhu celého dne. Pokud tedy máte na výběr, zda vyjdete schody, nebo pojedete výtahem, odpověď je jasná.

doma.cz

(kri)

Témata: jídlo , dieta , zdraví , návyky

Diskuze

reklama