Jak je to s dietou a ovocem? Jíst, či nejíst?

28. Ledna 2019
Dieta Hollywoodských hereček je jedno velké hladovění.
Zdroj instagram
Pokud se snažíte shodit nějaké to kilo, měli byste přemýšlet nad tím, co jíte a které potraviny je nutné vyřadit přesto, že jsou zdravé – například ovoce.

Ovoce je tou skupinou, která obsahuje hodně vitamínů, vlákniny, ale bohužel i cukru, a tak je potřeba dávat si pozor na to, kolik ho zkonzumujeme. Jaký druh ovoce si tedy i při dietách dopřávat?

Snad každá z nás by po svátcích chtěla mít nějaké to kilo dole.
Instagram

  • Avokádo

Tato zelená pochoutka je skutečný zdroj zdravých živin. Navíc toto ovoce obsahuje jen velmi malé množství cukru a dá se připravovat jak na sladko, tak na slano. Ovšem nic není černobílé, a tak ani s konzumací avokáda to nepřehánějte. Proč? Obsahuje totiž velké procento zdravých tuků, sice zdravých, ale stále tuků.

  • Jablka

Jablka jsou v dietě vhodným doplňkem a pomocníkem, který zažene chuť na sladké. Mají vysoké procento vlákniny, která vás zasytí a potlačí tak pocit hladu. Cukr sice obsahují, ale v nižším procentu než jiné druhy ovoce.

Octová dieta není nic zdravého.
instagram

  • Jahody

Antioxidanty, které mají velké množství vitamínu C a neobsahují žádný tuk. No, není miska jahod lepší než smažené lupínky?

Bez sportu to nepůjde.
pinterest.com

  • Limety

Citrusy, které sice chuť na sladké nezaženou, ovšem vymačkat si je klidně denně do vody, není od věci. Mají velmi nízký obsah cukru, navíc jsou nabité vitamínem C.

(kri)

Témata: jídlo , ovoce , dieta , zdraví

Diskuze

reklama