Nevěřte mýtům: Tomuhle jsme v cestě za dokonalou postavou dodnes věřili

18. Března 2019
Začněte rýsovat křivky do plavek.
Zdroj instagram
Když se chystáte do posilovny, najíte se, nebo preferujete cvičení nalačno? A snažíte se jednotlivé druhy cvičení kombinovat, nebo jste věrní jen jednomu? Přemýšlíte vůbec nad těmito věcmi?

Chuť hýbat se by nám neměly zkazit ani ty nejzažitější mýty. Je tedy jedno, jestli jste propadli běhání, plavání nebo tanci. Každý pohyb je vítaný a vy byste se neměli nechat odradit. Těmto věcem rozhodně nevěřte!

Zvolte si takový sport, který vám bude příjemný.
instagram

1. Pokud chcete hubnout, postačí jen kardio

Pokud trávíte hodiny na běžícím páse, není to ta nejlepší cesta k sexy křivkám. Je sice pravda, že bez kardia to nepůjde, ovšem při kardiu svaly moc neposílíte. Právě svalová hmota je tím nejlepším pomocníkem v době, kdy tělu nedáváte zabrat ve fitku. Nejideálnější cestou je tedy kombinace kardia s posilováním.

2. Pokud propadnete sportu, nemusíte řešit, co sníte

Byla by to hezká představa, ovšem není to tak úplně pravda. Studie hovoří jasně. Průměrný člověk zhubne za osm měsíců vytrvalého kardia 2,3kg tuku. To není moc, že? Hubnoucí efekt s kardio cvičením není tedy tak šokující, jak byste čekali. Rozhodně tedy není možné se cpát od rána do večera ani při každodenním běhu.

Snad každá z nás by po svátcích chtěla mít nějaké to kilo dole.
Instagram

3. Pokud cvičíte hladoví, spálíte víc kalorii

Chodíte do fitka nalačno? Myslíte si, že čerstvě přijaté kalorie před cvičením jsou strašákem? Studie v tom mají opět jasno. Ke spalování tuků dochází nezávisle na tom, zda a co jste před tím jedli. Navíc malá svačinka vás před tréningem příjemně nakopne.

(kri)

Témata: dieta , cvičení , mýty , návyky

Diskuze

reklama