Jak najet na správný cvičební plán? Pomůže vám těchto 6 věcí

7. Března 2019
Bez sportu to nepůjde.
Zdroj pinterest.com
Opět jste si slíbila, že začnete pravidelně cvičit? Není načase to tentokrát dodržet? Snaha v délce několika týdnů je sice chvályhodná, ovšem neefektivní. Těchto 6 věcí by vám v cestě za zdravým životním stylem mohlo pomoci.

1. Zůstaňte sama sebou

Důležité je najít si takový sport, ve kterém se budete cítit dobře. Pokud jste energická, vyberte si běh, tanec, naopak pokud máte ráda své soukromí i tempo, vyzkoušejte kurzy pilates nebo jógy, kde zaplesá i vaše psychická stránka.

Zvolte si takový sport, který vám bude příjemný.
instagram

2. Zkoušejte

Nebojte se vyzkoušet to, co vyhovuje právě vám. Některá z nás ocení fitko s kamarádkou, jiná s trenérem a další se sluchátky. Nenechte se odradit a zkoušejte nejrůznější varianty, i to pomůže vybudovat silný vztah mezi vámi a sportem.

3. Jsme ženy, potřebujeme nakupovat

Pokud se potřebujete do fitness centra či na lekci jakéhokoli sportu těšit, zkuste to nákupem stylových kousků, do kterých se budete rády oblékat a ve kterých se budete cítit dobře.

4. Najděte si parťáka

Nebojte se vyhecovat okolí. Ať už to bude manžel, kamarádka či maminka, ve dvou se to lépe táhne. Budete se podporovat a v krizích se podržíte.

Začněte rýsovat křivky do plavek.
instagram

5. Nemáte ke sportu vztah? Roztančete se!

To, že nejste zrovna sportovní typ, vás neomlouvá. Co se takhle rozvlnit v rytmech samby nebo jiného tance? I u tancováni se totiž vyplavují endorfiny.

I tancem se hubne.
instagram

6. Stanovte si priority a stůjte si za nimi

Vyčleňte si pro sport jasný čas, kterému se budete věnovat. Jedině tak je změna životního stylu možná. Stejně jako si najdete čas na praní a vaření, si ho udělejte na sportování. Odměna vás nemine!

(kri)

Témata: dieta , cvičení , návyky , krása

Diskuze

reklama