3 účinné cviky, se kterými můžete začít hned po šestinedělí

24. Listopadu 2017
Pánevní dno byste měla posilovat.
Zdroj instagram
Většina z nás nemá to štěstí, že by po porodu vypadala jako před ním.

Ženy po klasickém porodu začínají s cvičením po šestinedělí, ty po císařském řezu později. Hned, jak jim to zdravotní stav dovolí.

1. Posilování pánevního dna

Cvik, který vám sice nevyrýsuje viditelně svaly, ovšem jeho posilování byste rozhodně neměla zanedbat. Chcete mít přeci pánevní dno pevné. Zadeček zvedneme a velmi jemně ho nadzvedáváme. Jde téměř o neviditelný pohyb vnitřních svalů.

2. Prkno na dva způsoby

Ať jste už v pozici prkna na předloktí nebo na jedné ruce, vaše svaly dostanou pořádně do těla. Ve výdrži zůstávejte několik sekund, nezapomínejte dýchat a výdrž postupně prodlužujte.

Složitější, ale účinný cvik.
instagram

Prkno.
instagram

3. Zanožování

Jak nejlépe dostat zadek zase nahoru? Zanožování vám s tím velmi pomůže. Zanožovat můžete buď na kolenou nebo ve stoje u židle. Jde o jednoduchý, ale účinný zpevňovací cvik. Postupně střídejte jednu a druhou nohu.

Dejte zadečku co pro to.
instagram

Zanožování.
instagram

(kri)

 

Témata: cviky , cviční , tělo , porod

Diskuze

reklama