Máte problémy usnout? Máme pro vás 4 rady pro klidný spánek

24. Listopadu 2017
Tyto rady vám pomohou v klidu spát.
Zdroj Instagram
Každý si určitě vzpomene na nějaké situace, kdy se mu špatně spalo, nebo nemohl dokonce dlouhé hodiny usnout vůbec. Stál za tím stres v práci či škole, nevyřízené pracovní aktivity, starosti s partnerem či dětmi. Ať za tím bylo, co bylo, tak z toho vzešlo vždy jen a to samé – rozmrzelost a unavenost.

To vám samozřejmě pokazilo celý den. I třeba takový, na který jste se strašně moc těšili, ale prostě nedostatek kvalitního spánku, nebo stres z toho, že nemůžete usnout, vám pokazil jakékoliv plány.

Spaní totiž potřebuje každý člověk a je jedno, jestli je bohatý, chudý, nadaný, průměrný, makový či takový. Podle vědců by prostě člověk měl kvalitně naspat 8 hodin, aby se cítil odpočatý a byl schopný pracovat na sto procent.

Říkáte si, že se nám to snadno říká? Myslete především na sebe. A když máte problém s usínáním, neházejte flintu do žita. Každý problém se dá řešit. Proto vám přinášíme rady, jak konečně dosáhnout toho, abyste si v noci užili slast ze spaní.

Usnout pro vás bude snadnější, když poslechnete naše rady.
Instagram

1. Uvařte si heřmánkový čaj

Má zklidňující účinky a působí jako mírné sedativum. To vám před spaním zaručeně pomůže, abyste dlouze nemuseli „počítat ovečky“.

2. Na pyžamu záleží

Mysleli jste si, že je jedno, co ve spánku máte na sobě? Že si vezmete přítelovo triko nebo trenky a máte vyřešeno? Máme pro vás špatnou zprávu. Na výběru pyžama si dejte záležet. Na tom, jak se cítíte, jak komfortně, závisí i kvalita vaše spánku. Kupte si nějaké z přírodního materiálu, které vás neškrtí, nepřehřívá.

Když se člověk dobře nevyspí, tak je oheň na střeše.
Instagram

3. Nedávejte si skleničku na dobrou noc

Sice se říká, že alkohol vám pomůže zaručeně rychle usnout. Někdy je tomu opravdu tak. Ale je to něco za něco. Jak vám pomůže na začátku, tak vám odebere z toho nejdůležitějšího – toho nejtvrdšího spánku, po kterém se máte cítit odpočatě.

4. Jídlo jako uspávadlo?

Určitě se nepřejídejte! S těžkým žaludkem se vám bude ještě hůře usínat, ale nějaké potraviny jsou dobré na to, aby vás příjemně zasytily a navodily tak hezký pocit po těle, že se vám bude usínat jedna báseň. Zkuste třeba sýr Cottage s okurkou, neprohloupíte.

(luc)

 

 

Diskuze

reklama