Mladá maminka výrazně zhubla pomocí jednoduchých triků!

6. Února 2018
Zná to snad každá z žen, která přibrala v těhotenství nějaké to kilo navíc. Necítila se dobře ve svém těle, chtěla s nadváhou zatočit, zase zapnout staré džíny, ale prostě to nešlo. Jenže s radami od Cariny to půjde rychleji, než si myslíte.

„Je naprosto v pořádku, abyste se soustředila sama na sebe, srovnala si priority a upřednostňovala své vlastní zdraví, fyzickou kondici a emocionální pohodu před pocity, že musíte zvládnout milion povinností a všechna očekávání svého okolí. Zvláště pokud jste maminka. Rozhodně to neznamená, že jste sobecká, když nevěnujete veškerý čas a energii jen rodině a dětem,“ napsala Carina na Instagramu.

Sama potřebovala shodit přes dvacet kilo. Nebylo snadné dát je dolů, ale nakonec se zapřela a opravdu to šlo. Boj to nebyl lehký, musela přehodnotit životní styl, ale vyplatilo se.

Carina na sobě opravdu hodně zapracovala.
Instagram

„Během svého těhotenství v roce 2013 jsem přibrala více než 25 kilogramů, bylo to šílené. Ale nakonec se mi povedlo vše shodit,“ svěřila se. Dnes má krásných 64 kilo a je se sebou spokojená, ale ani teď neusíná na vavřínech a maká na sobě dál.

Jak tedy vysněné postavy dosáhla? Snaží se jíst podle zásady zdravé výživy, vaří dietně, jí hodně zeleniny a ovoce, ale to neznamená, že by občas nezhřešila. Ví, že se musí odměnit za to, jak na sobě „maká“, pak v klidu zase pokračuje v dietě.

„Musím to čas od času udělat, abych ukojila své chutě, a nemám kvůli tomu výčitky. Dramaticky se změnilo složení mého těla. V tlustém období jsem měla podíl tělesného tuku hrozivých 30 procent, podle výsledků posledního měření na speciálních přístrojích je to dnes pouhých 19 procent. Jak motivující! Zjistila jsem, že každodenní vážení není nejspolehlivějším ukazatelem pokroků při shazování kil. Přestože jsem zhubla jen o sedm kilogramů, moje fyzická proměna je mnohem důležitější a viditelnější,“ raduje se Carina.

Ráda se chlubí výsledky a motivuje tak ostatní ženy.
Instagram

Carina propadla sportu, zvláště silovému tréninku. Ale bez pořádného kardia by neshodila přebytečná kila. „Dynamický kardio trénink je skvělý pro ztrátu tuku a snížení tělesné hmotnosti, ale nedá vaší figuře ten správný tvar, křivky, které chcete a na které budete právem pyšná. Ale hubnete při něm také,“ dodává Carina.

Sama ale neuznává drastické diety. Myslí si, že hladovění vede pouze k jojo efektu, proto se snaží mít svou stravu pestrou a vyváženou. Jak tedy vypadá její jídelníček? Mladá maminka odhalila taje svého zdravého vaření:

  • Snídaně: zdroj bílkovin, banány a ovocná smoothie (před tréninkem).
  • Svačina: miska rýže s kuřecím masem a zeleninou (po tréninku).
  • Oběd: maso se zeleninou (syrovou, dušenou, vařenou v páře).
  • Svačina: proteinová tyčinka, jogurt, vařená vejce, avokádo a ořechy.
  • Večeře: losos nebo červené maso se zeleninou.

(luc)

Diskuze

reklama