Na hubnutí je třeba být silák: pořádně se najezte a stop alkoholu! Dodržuje 5 zaručených rad

17. Dubna 2018
Pitný režim se musí dodržovat neustále.
Zdroj pinterest.com
Léto se nám už přibližuje mílovými kroky, a tak máme opravdu málo času na hubnutí do plavek. Těchto 5 rad vám ovšem pomůže své tělo do plážové formy ještě dostat!

Pokud jste taková ta zrychlená dietářka, která prostě nevydrží jíst zdravě pořád, ale vždy to dohání na poslední chvíli, máme pro vás pár tipů, jak ještě vylepšit své tělo do plavek.

  • 1. Odvodňovat

Nejen, že existuje spousta přípravků a doplňků, které vám s odvodněním pomůžou, koupit můžete i čaj. Důležité je snažit se vyřadit ze svého jídelníčku sůl, a naopak přidat vodu. Zní to divně, ale pravidelný a dostatečný pitný režim je velkým pomocníkem.

Snad každá z nás by po svátcích chtěla mít nějaké to kilo dole.
Instagram

  • 2. Stop alkoholu

Jedna sklenička vína sice nikoho nezabije, ovšem víc, to je už pro tělo kalorický příjmem rozhodně nezanedbatelný. Takže zapomeňte na alkohol.

Jednou skleničkou nic nezkazíte.
instagram

  • 3. Žádná hladovka

Zapomeňte na to, že dieta znamená hladovku. Někomu vyhovuje jíst 3x denně, jinému 5x až 6x. Na méně porcí ovšem rozhodně zapomeňte, pokud nechcete, aby si tělo nezačalo ukládat zásoby, protože cítí, že nastávají horší časy.

Malé porce jsou důležité.
pinterest.com

  • 4. Bílkoviny mají zelenou

Bez proteinů to nepůjde. Snažte se co nejvíce omezit sacharidy, a naopak zvyšte příjem bílkovin. A pozor, určitě se nebojte zdravých tuků.

Vajíčka a avokádo, ideální kombinace.
instagram

  • 5. Spát, spát, myslet pozitivně

Unavené, vystresované a hladové vám to nepůjde. Na hubnutí musíte být siláci. Dbejte tedy na věci, jako je dostatečný spánek, koníčky a dobrá nálada. Někdy je to víc než jakékoli prášky na hubnutí.

Bez sportu to nepůjde.
pinterest.com

(kri)

Témata: dieta , tělo , hubnutí , léto

Diskuze

reklama