Novoroční předsevzetí: Jak nadobro zhubnout a mlsat zdravě?

3. Ledna 2018
Novoroční předsevzetí jsou hezká věc, ale dodržet je, to už je o dost těžší. S příchodem nového roku jako by do nás všech vnikl nový impuls změnit své staré zvyky, samu sebe, zbavit se různých závislostí, a hlavně zapracovat na postavě.

Kdo si nikdy nedal předsevzetí, že chce začít cvičit a zhubnout, ten jako by nebyl. Je to to nejrozšířenější přání do dalšího roku společně se zatočením s cigaretami či alkoholem. Jak ale dosáhnout postavy snů, aniž abychom museli hladovět a dennodenně se týrat ve fitku?

  • Zdravý životní styl

To, že chcete zhubnout, neznamená, že hned musíte začít hladovět. Právě naopak! Jestli chcete dát opravdu nějaké to kilo dolů, tak se nesmíte začít týrat hlady, ale uvědomit si, že nejde o nic, co by vám mělo škodit, ale pomáhat. Prostě si nastavte nový životní styl, kde nebude prostor pro přejídání, jezení ve fastfoodech a mlsání v cukrárnách. Řekněte si, že odteď budete žít jinak, pravidelně a co nejvíce ovoce a zeleninu.

  • Nestresovat se

Víme, že se nám to řekne. Když máme chutě, tak máme sklony mít špatnou náladu. Nejedna z nás své chmury zajídala vším možným, především tučným a sladkým. Ale zkuste se v těžkých situacích, kdy vám není do zpěvu, povznést a třeba si jít raději zacvičit, než se přejídat. Vyplaví se vám endorfiny, budete na sebe pyšné, jak jste tu situaci zvládly a ještě pro svou postavu něco uděláte.

Musíte si říct, že nejde jen o nějaký trest pro tělo, ale o změnu životního stylu.
Instagram

  • Nespoléhejte na doplňky stravy

Při snižování hmotnosti je dobré, když vám pomůže nějaký ten doplněk, který váš metabolismus pořádně nastartuje. Třeba takový spalovač tuků je dobrý nejen na hubnutí, ale také jako příval energie. Díky němu toho v posilovně více odcvičíte a více se zapotíte. Ale nespoléhejte na to, že nějaké prášky vše udělají za vás. Pomůžou vám dostat se k vysněné váze, ale ta dřina je stejně na vašich bedrech. Bez "makání" a dodržování zdravého jídelníčku vám nepomůže ani celá škála různých tablet.

  • Dopřejte si den na mlsání

Je těžké se zbavit chutí, proto i odborníci doporučují, aby si ženy jednou za čas stanovily den, kdy budou hřešit – kdy si mohou dát, co chtějí. Nebojte se, že by se to na vaší váze podepsalo. Právě naopak. Uspokojíte chuťové buňky, předejdete nájezdům na lednici a nebudete si připadat, že si jen něco odpíráte. Ve finále zjistíte, že vlastně o nic nepřicházíte a chutě budou víc a víc ustupovat.

(luc)

Diskuze

reklama